//Com es gestionen els serveis en un hotel? Experiència a l’hotel ARTS
2022-12-10T00:00:00+02:00
Carregant Esdeveniments

Update Serveis Generals – 3ª edició 2022-2023

Aquesta jornada experiencial es durà a terme el dia 14 desembre de 2022 de 10:00 h a 13:30 h de forma presencial a l’Hotel Arts de Barcelona.

*En les properes setmanes indicarem la data exacta.

Un hotel com l’ARTS que pertany al grup RITZ-CARLTON, amb 483 habitacions, amb vistes, 56 suites executives, 28 apartaments dúplex, una suite Reial i una suite Presidencial, té un model de gestió específic que ens permet donar un nivell d’excel·lència als hostes més exigents que venen d’arreu del món.

  • Aprendre d’un model de gestió d’una entitat hotelera com l’hotel ARTS.
  • Conèixer les claus perquè tot funcioni com un rellotge i el client estigui plenament satisfet, ens recomani i possiblement torni.

Visitarem els diferents espais de l’hotel i experts i comandaments de l’hotel explicaran les claus del bon funcionament de les seves respectives àrees: reserves, restauració, atenció al client, neteja, bugaderia, esdeveniments, etc.

Diferents professionals i comandaments de les àrees de l’hotel ARTS explicaran les seves experiències.

Per a inscriure’s al curs caldrà omplir el full d’inscripció i enviar-lo per correu a lmoralo@ucf.cat

Places limitades. Les inscripcions s’acceptaran per rigorós ordre d’arribada.

Descarrega el full d’inscripció
Consulta el programa complet

PER A MÉS INFORMACIÓ: Esther Pérez, d’Unió Consorci Formació – eperez@ucf.cat