/, L4/Experiència del pacient
Carregant Esdeveniments

Línia 4

El curs online es durà a terme entre el 19 de novembre i el 18 de desembre del 2019 amb una durada de 10 hores.

Els objectius del curs són:
  • Sensibilitzar els professionals cap a una visió compartida de la necessitat d’impulsar l’excel·lència en el tracte i tractament cap als clients.
  • Alinear aquesta sensibilització amb la pròpia visió, el pla estratègic i els valors de l’organització.
Els continguts que es treballaran són:

MÒDUL 1. La percepció de l’usuari

  • L’excel·lència en el tracte i tractament.
  • La perspectiva de l’usuari.
  • Les nostres actituds i valors personals.
  • El treball en equip i la cooperació entre professionals.

MÒDUL 2. L’atenció a l’usuari

  • Comunicació eficaç i atenció personalitzada, per generar confiança.
  • L’excel·lència en l’atenció a l’usuari.
  • Gestió de conflictes amb els usuaris.
Inscripció
Consulta el programa complet