/, experiencia pacient, L4/Experiència del pacient
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

El curs es durà a terme entre el 16 d’octubre i el 13 de novembre de 2018 amb una durada de 10 hores.

Els objectius que es treballaran son:

  • Objectius generals:
    • Sensibilitzar els professionals cap a una visió compartida de la necessitat d’impulsar l’excel·lència en el tracte i tractament cap als clients.
    • Alinear aquesta sensibilització amb la pròpia visió, el pla estratègic i els valors de l’organització.

    Objectius específics:

    • Necessitat d’establir una cultura comuna cap al tracte i al tractament, però que s’iniciï des de la pròpia anàlisis i percepció individual.
    • Treballar i facilitar certes eines i tècniques específiques que permetin desenvolupar habilitats que incideixin en una major qualitat en el tracte i el tractament.
    • Generar una actitud positiva i proactiva, que afavoreixi una major excel·lència en el tracte i el tractament (afavorint la professionalitat, la percepció d’un servei de qualitat, d’una atenció càlida, personalitzada, humanitzada, etc.).

Els continguts d’aquest curs són:

    • Què és excel·lència de tracte i tractament en l’atenció als usuaris?
    • Les nostres actituds i valors personals, imprescindibles per afavorir la nostra excel·lència de tracte, tractament i atenció als usuaris
    • La perspectiva de l’usuari
    • Comunicació eficaç i atenció personalitzada, per generar confiança.
    • L’excel·lència en l’atenció a l’usuari
    • Gestió de conflictes amb els usuaris
    • El treball en equip i la cooperació entre professionals: treballant junts per l’usuari
INSCRIPCIÓ

Per a inscripcions corporatives poseu-vos en contacte amb mnadal@ucf.cat.

Consulta el programa complet