/, Serveis generals/Habilitats relacionals
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Icona formació presencialLínia 3

Sessió número 9 de l’Update de Serveis generals

A la nostra vida professional dediquem un percentatge molt important del nostre temps a treballar amb altres persones, per coordinar-nos, per negociar, per decidir, per demanar informació, etc. Per tant les habilitats de relació i comunicació es converteixen en eines imprescindibles per poder desenvolupar les responsabilitats de forma excel·lent. En aquesta sessió treballarem, reflexionarem, practicarem aquestes habilitats.

Objectius
  • Conèixer i treballar les habilitats bàsiques: demanar, oferir, acordar, donar feedback, reconèixer
  • Practicar eines de relació i comunicació eficients
  • Revisar relacions i converses reals dels assistents aplicant les noves eines.
Continguts
  • Habilitats relacionals bàsiques:
    • Demanar
    • Oferir
    • Acordar
    • Donar feedback
    • Reconèixer
  • Habilitats i tècniques:
    • Com generar context, aplicar l’escolta activa, fer  preguntes poderoses…
    • Comunicació assertiva. Feedback D4. Practiquem amb aquesta eina de comunicació assertiva que ens ofereix Insights Discovery.
  • Preparar converses – G-Wave. Apliquem una nova eina de compromís cap a l’acció per tal que els participants preparin una o més converses que tinguin pendents
Docent:

Àngels Paredes

Consultora en desenvolupament de persones i d’organitzacions. Assessora de projectes formatius a la Unió Consorci Formació. Durant 15 anys va ser responsable de desenvolupament de recursos humans, a la UOC en primer lloc, i després a l’Hospital Clínic de Barcelona.

És directora del Postgrau “Desenvolupament del talent a les organitzacions” d’IL3-UB i del Postgrau “Lideratge i desenvolupament directiu” de la Universitat de Manresa. Acreditada en Insights Discovery, eina de diagnòstic de preferències.

EXCEL D’INSCRIPCIÓ

Per a inscripcions corporatives poseu-vos en contacte amb mnadal@ucf.cat.

Consulta el programa complet