/, Update Directiu/Jornada inaugural de la 8a Edició de l’Update Directiu
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

“EL LIDERATGE A LES ORGANITZACIONS DE SALUT EN L’ERA DE LA TRANSFORMACIÓ”

Dra. Roser Fernández, Directora General de La Unió – Associació d’Entitats Sanitàries i Socials, i Presidenta del Consell d’Administració d’UCF.

Dr. José Augusto García, Director General del Consorci de Salut i Social de Catalunya i VicePresident del Consell d’Administració d’UCF.

Dr. Albert Salazar, director gerent de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Sr. Gabriel Antoja. IESE Business School. Gestor del projecte futures competències dels directius de salut a Europa.

Dr. Ignasi Carrasco. Director Assistencial d’ALTHAIA Xarxa Assistencial Universitària de Manresa.

Dr. Albert Ledesma, Metge de Família EAP Vic. Comissionat de l’Escola de Formació Mèdica i Lideratge del COMB. Ha estat Director del PIASS del Departament de Salut.

Dr. Rafael Lledó. Director General de la Fundació Privada Hospital Asil de Granollers.

Dr. Pere Vallribera. Director Gerent de Sant Joan de Deu – Terres de Lleida, i President de la Societat Catalana de Gestió Sanitària

Debat conduït per:

Sra. Àngels Paredes, Consultora i Coach. Responsable acadèmica dels programes de formació directiva i de  l’Update Directiu d’Unió Consorci Formació.

Sr. Carles Mendieta. Psicòleg. Consultor en desenvolupament directiu. Coach i Consultor col·laborador d’UCF en el desenvolupament directiva pel sector salut.

Dr. Xavier Ferràs. Director Executiu dels Programes d’Empresa i Professor d’Innovació a ESADE Business & Law School.

Sra. Núria Infiesta, COO a YASIT Robotics, i Sr. Oscar Dalmau, Gerent d’UCF

Data i Lloc de realització:

 Dimarts 19 de febrer de 2018, a les 16.00 h

HOSPITAL DE LA SANTA CREU I SANT PAU

Sala d’actes Bloc A Planta 3

Carrer de Sant Quintí, 89

08041 Barcelona

La jornada és gratuïta. El nombre de places és limitat.

Per a sol·licitar la inscripció cal enviar un correu electrònic a l’adreça mnadal@ucf.cat, indicant les següents dades: nom, càrrec, centre o organització, correu electrònic i telèfon de l’assistent.

Consulta el programa complet