/, ToolBox/Mapes de l’experiència (Journey Map)
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Línia 3

Sessió 13 del Health Facilitate ToolBox

El context actual de les organitzacions està canviant. Quan volem ser innovadors, necessitem posar als nostres usuaris en el centre del desenvolupament de nous serveis i productes. El Customer Journey Map és una eina que obre moltes possibilitats i ens ajuda a definir molt bé quines són aquestes necessitats reals que tenen els nostres usuaris, per crear una oferta de serveis que sigui adequada per a ells.

Cada vegada més, ens veiem obligats a treballar amb l’usuari en el centre dels projectes, analitzant les seves necessitats i creant productes i serveis que veritablement s’adaptin a les seves demandes.

En aquest sentit, resulta imprescindible conèixer molt bé el “viatge” que fan els nostres usuaris al llarg de la nostra oferta de serveis, i és aquí on entra el Customer Journey Map, que ens brinda moltes possibilitats i diferents aplicacions.

Objectius
  • Comprendre els conceptes bàsics per crear una estratègia basada en l’experiència del client.
  • Crear metodologies capaces de diferenciar-se en l’experiència client.
  • Conèixer “Customer Journey” i veure tot el potencial que té aquesta eina tan versàtil, per treure el màxim profit als teus projectes.
Continguts
  • Scenes: cada gran experiència comença amb una gran història.
  • Introducció. Experiència de Client com a estratègia
  • La base del Customer Journey: la veu del Client (Voc)
  • Conceptes clau per a l’elaboració del Customer Journey: punts de contacte (touch points), moments de la veritat, Customer persona, etc
  • Fases per a l’elaboració del Customer Journey: abast, Customer persona, mapatge (identificació de punts de contacte), identificació de KMOTS (Key moments of Truth – moments de la veritat), disseny d’experiències i mesurament del Customer Journey.
INSCRIPCIÓ

Sessió posposada

Per a inscripcions corporatives poseu-vos en contacte amb rllort@ucf.cat.

Consulta el programa complet