/, ToolBox/Storytelling i Gamestorming
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Línia 3

Sessió 7 del Health Facilitate ToolBox

La gamificació és l’ús de mecàniques i dinàmiques de joc per tal de potenciar la motivació i compromís del usuaris envers allò que han de fer, donant el millor d’ells mateixos, sense defallir, on tens la sensació que el temps no passa, tot és aprenentatge i no tens por al fracàs.

Serà un taller molt experiencial, on posarem en pràctica varies tècniques de gamificació apreses, i on jugarem en un cas real escollit entre els assistents. Explicarem bones i males pràctiques de gamifcació a través de diferents casos reals, i què és i què no és gamificació.

Objectius
  • Descobrir eines i una mirada diferent de com resoldre els nous reptes i propòsits de la vida, mitjançant mecàniques i dinàmiques de gamificació.
  • Conèixer bones i males pràctiques de gamificació a través de diferents casos reals, i què és i què no és gamificació.
Continguts
  • Què és la Gamificació.
  • Casos Reals en diferents sectors (Marketing, Publicitat, Salut, Formació, etc..).
  • Què és i que no és gamificació.
  • Bones i males pràctiques.
  • Toolkit de cartes de gamificació on és resumeixen totes les possibles mecàniques i dinàmiques d’aquesta:
    • Joc finit o infinit.
    • Definir les motivacions.
    • Definir les condicions de victòria.
    • Definir les regles de joc.
    • Definir les regles socials.
  • Passem a l’acció:
    • Votarem un cas entre tots els assistents que resoldrem.
    • Posarem en pràctica tot allò après pels equips per resoldre el cas.
    • Exposició de les diferents resolucions mitjançant la gamificació.
  • Què em va passar després de gamificar una xocolatina?
  • Dubtes i preguntes.
INSCRIPCIÓ

Sessió posposada

Per a inscripcions corporatives poseu-vos en contacte amb rllort@ucf.cat.

Consulta el programa complet