//Acompanyament de l’equip en el canvi
Acompanyament de l’equip en el canvi 2021-09-15T15:41:48+02:00

Project Description

Acompanyament de l’equip en el canvi

Cohesió i compromís de l’equip

El teu equip ha fet front a canvis importants que han afectat a la cohesió dels seus membres? Cal clarificar els compromisos comuns?

Tenim una oferta per tu, per millorar la cohesió d’equip dins el teu entorn de treball.

  • Crear un entorn de confiança i els acords que permetin les aportacions de totes les persones.
  • Identificar el canvi necessari.
  • Prendre consciència dels recursos propis de l’equip i de la seva diversitat per a generar oportunitats.
  • Clarificar compromisos i aportacions.
  • Planificar i establir mecanismes per consolidar el canvi i seguir madurant com a equip.

L’acció formativa consistirà en realitzar un acompanyament al teu equip durant la descoberta i consolidació dels canvis que l’han de fer més efectiu, fomentant la cohesió entre els seus membres i el compromís en vers als objectius compartits.

Dins aquesta acció formativa es treballarà:

  • Aliança pel procés d’acompanyament.
  • Establiment d’acords per a un procés exitós.
  • Establiment de resultats esperats.
  • Els valors que fan que l’equip es mantingui i creixi.
  • Dinàmica de l’equip i alineament sobre les fortaleses.
  • Comunicació i empatia. Escoltem totes les veus de l’equip.
  • Comportaments tòxics i els seus antídots.
  • L’assertivitat i la col·laboració entre els membres de l’equip.
  • Visualització i disseny de l’equip que volem ser.
  • Arbre de desenvolupament de l’equip.
  • La cohesió de l’equip: dinàmiques.

Modalitat presencial. Durada de 9 hores, repartides en 3 sessions de 3 hores cadascuna.

Santi González.

  • Llicenciat en psicologia i postgrau en anàlisi i conducció de grups en els àmbits clínic, educatiu i organitzacional per la Universitat de Barcelona
    (UB).
  • Professor associat del departament de psicologia i del Màster en anàlisi i conducció d’equips.
  • Coach d’equips en l’àmbit empresarial.

A consultar.