//Eines de treball col·laboratiu
Eines de treball col·laboratiu 2021-05-03T16:12:08+02:00

Project Description

Eines de treball col·laboratiu

Facilitar eines pel desenvolupament de diversos tipus de dinàmiques, processos participatius, reunions, tallers i esdeveniments virtuals en els que els i les professionals puguin seguir desenvolupant els seus objectius en el context actual.

  • Conèixer les diferents plataformes de comunicació virtual, les possibilitats que dóna cadascuna d’elles i aprendre a triar la millor plataforma en funció de l’activitat que es pretengui desenvolupar.
  • Introduir eines i recursos disponibles per a l’organització i dinamització d’activitats virtuals.
  • Introduir diferents d’eines de treball col·laboratiu, adreçades a organitzar el treball en grup a distància, de gestió documental i de treball col.laboratiu.
  • Conèixer estratègies per organitzar els esdeveniments virtuals obtenint els mateixos resultats que si s’organitzessin de forma presencial.

Persones referents, formadores, responsables docents, que hagin d’impulsar estratègies d’aprenentatge centrades en el lloc de treball i que posin en valor el treball de col·laboració i cooperació.

Sessions grupals dinamitzades per un facilitador/docent que es duran a terme a través de telepresència.

1. Espais de treball virtual

  • Característiques i funcionalitats de les principals plataformes de treball virtual: Meet, Skype, Teams i Zoom.
  • Introducció al treball col·laboratiu. Decidir una data per una reunió amb Doodle.
  • Organitzar tasques amb Remember the Milk i crear documents col.laboratius amb Google Docs.

2. Eines i Recursos pel treball Telemàtic

  • Eines i recursos per a la dinamització: Canvanizer, Miro, Mentimeter. Kahoot, Creately.
  • Aprofitament de les eines per al treball col·laboratiu: Google Suite, Trello, Airtable.
  • Presentacions interactives: Mentimeter, Canva i Genially.
  • Eines per a la recollida on line d’informació: google forms, typeforms, líquid feedback.
  • Eines on-line per a la retransmissió en streaming d’actes de gran format.

3. Dinamització de grups de treball a distància

  • Disseny i planificació de sessions virtuals.
  • Estratègies per a generar participació en reunions virtuals.
  • Com planificar i liderar reunions operatives en entorns virtuals.

El programa té una durada total de 16 hores, distribuïdes en 8 sessions de telepresència de 2 hores.

Glòria Sánchez, consultora de empreses en Xarxa Consultors en el disseny i dinamització de reunions o grups focals orientats a l’anàlisi de problemes i pressa de decisions, el disseny de processos i l’elaboració de diagnosis.

245 €.

Si no hi apareix cap esdeveniment, resta a l’espera per a properes edicions; o contacta amb rllort@ucf.cat per a més informació.