Project Description
PRL per directius d’empresa

- Prevenció i gestió d’equips.
- La seguretat del producte.
- Integració amb els diferents sistemes i gestió total.
- Les auditories internes.
- Funcions, obligacions i responsabilitats.
- Avaluació de riscos
- Planificació de la prevenció.
- Sistemes de control sobre els riscos existents.
- Costos de l’accidentalitat i rendibilitat de la prevenció.
- Legislació i normativa bàsica en prevenció.
Objectiu general:
- Adquirir uns coneixements preventius bàsics i generals, tant en l’àmbit teòric com al pràctic, sobre
com integrar la prevenció en la gestió de l’empresa a través de la implantació i aplicació d’un pla de
prevenció de riscos laborals.
Objectius específics:
- Identificar el marc normatiu bàsic i de desenvolupament en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Conèixer i assimilar les funcions, obligacions i responsabilitats de l’empresa en matèria preventiva.
- Manejar els procediments generals per integrar la prevenció en la gestió de l’empresa a través de la
implantació i aplicació del pla de prevenció de riscos laborals. - Aplicar els instruments essencials de gestió i aplicació del pla de prevenció de riscos laborals.
Adreçat a professionals directius, responsables i comandaments.
La formació en línia d’UCF té el participant com a eix central del procés formatiu. És a partir d’ell que es desenvolupa l’acció d’aprenentatge.
Per realitzar aquesta formació, el participant disposa d’un espai virtual on trobarà tots els materials didàctics, les activitats i un conjunt d’eines que faciliten la comunicació i l’intercanvi entre els participants i el tutor, així com els instruments formals d’avaluació.
El curs s’imparteix al campus virtual d’Unió Consorci Formació: http://formacio.ucf.cat
1. Integració de la prevenció en la gestió de l’empresa.
1.1. La seguretat del producte.
1.2. El manual (política, procediments, planes…).
1.3. Integració amb els diferents sistemes (qualitat i medi ambient). Gestió total.
1.4. Les auditories internes.
2. Obligacions i responsabilitats.
2.1. Funcions, obligacions i responsabilitats.
3. Organització i planificació.
3.1. Pla de prevenció de riscos laborals.
3.2. Avaluació de riscos.
3.3. Planificació de la prevenció.
3.4. Sistemes de control sobre els riscos existents.
3.5. Modalitats preventives.
4. Costos de l’accidentalitat i rendibilitat de la prevenció.
4.1. Els costos dels accidents de treball.
4.2. Mètodes de càlcul dels costos dels accidents.
5. Legislació i normativa bàsica en prevenció.
5.1. Introducció a l’àmbit jurídic.
5.2. Legislació bàsica i de desenvolupament.
10h.
Aquestes places són 100% subvencionades pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
A continuació trobaràs les properes edicions:
Si no hi apareix cap esdeveniment, resta a l’espera per a properes edicions; o contacta amb formacio.subvencionada@ucf.cat, per a més informació.
Per a més informació: formacio.subvencionada@ucf.cat