Project Description
Gestió situacions de conflicte amb pacients i famílies

- Conèixer l’estat actual de la gestió de conflictes amb usuaris a nivell de sistema salut
- Comprendre estratègies i models per a la detecció i gestió preventiva de les situacions
- Aplicar estratègies en el maneig i gestió de situacions violentes i agressives
- Controlar les pròpies emocions davant situacions de conflicte i situacions estressants
- Demostrar l’aplicació de comunicació no violenta en situacions complexes
- Saber crear un ambient personal saludable
Adreçat a personal administratiu.
La formació en línia d’UCF situa el participant com a eix central del procés formatiu. És a partir d’ell que es desenvolupa l’acció d’aprenentatge.
Per a realitzar aquesta formació, el participant disposa d’un espai virtual on trobarà tots els materials didàctics, les activitats i un conjunt d’eines que faciliten la comunicació entre els participants i el tutor, així com els instruments formals d’avaluació.
- Tipologies i marc evolutiu de les situacions de conflicte a les organitzacions de salut
- Detecció de les causes.
- Gestió i resolució de conflictes i comunicació no violenta amb pacients i famílies
- Mapa del conflicte
- Abordatge de casos pràctics
- Planificació i organització del treball personal als centres sanitaris
- Prevenció i maneig de conductes violentes i agressives
- Gestió de les emocions i estrès
35 h en línia.
Aquestes places són 100% subvencionades pel Programa de formació no formal, d’especialitats vinculades a qualificacions professionals (MR2022) del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
A continuació trobaràs les properes edicions:
Si no hi apareix cap esdeveniment, resta a l’espera per a properes edicions; o contacta amb formacio.subvencionada@ucf.cat, per a més informació.
PER A MÉS INFORMACIÓ: formacio.subvencionada@ucf.cat