Vés al contingut

El pacient i la cooperació oberta. Del que passa al que importa

Característiques del curs

Adreçat a

Comandaments
Modalitats
Presencial
Hores
8h

*La sessió tindrà lloc a les instal·lacions d'UCF el dimecres 10 de juliol de 09.00 a 14.30 h.

Preu

200 €

Formació relacionada

Pròximes edicions

  • 200.00 €

    Lloc
    Unió Consorci Formació, Barcelona.
    Modalitat
    Presencial
    Idioma/es
    Català
Presentació
9. Pacient_Update_Directiu_2024.jpg

La implicació dels pacients més enllà de la humanització i la seva experiència. 

Un entorn dinàmic i canviant necessita el desenvolupament d'un model més efectiu i afectiu. El repte suposa descobrir junts com ajudar els gestors assistencials a canviar la seva mirada i apropament a les necessitats dels pacients, sense descuidar que cal continuar millorant els resultats en salut.

Equip docent:

  • Boi Ruiz. Fundador i president KHA Barcelona, director del Instituto Universitario de Pacientes UIC. Director de la Càtedra de Gestió Sanitària i Polítiques de Salut UIC.
  • Elena Puigdevall. Directora General Fundació ASPACE Catalunya. Vicepresidenta de la Federació de Paràlisi Cerebral i Pluridiscapacitat de Catalunya.

 

Objectius d'aprenentatge
  • Avaluar la distància o proximitat existent entre la gestió i les necessitats, en la dimensió humana, dels pacients.
  • Compartir una anàlisi de les necessitats, l'educació i la formació sanitària dels pacients, els seus familiars i les seves associacions amb relació a les diferents dimensions de la malaltia.

 

Contingut
Hora Contingut
08.30 h a 09.00 h Cafè de Benvinguda i Networking.
09.00 h a 10.30 h Xerrada inspiradora: Com apropar la gestió als pacients?
10.30 h a 11.00 h Pausa.
11.00 h a 12.30 h Com evitar la deshumanització de les cures en un entorn digital?
12.30 h a 13.30 h Què els importa als pacients? Converses amb pacients.
13.30 h a 14.30 h Dinar i networking.
14.30 h a 15.00 h A la gestió li importen els pacients? Converses amb gestors.
15:00 h a 16:30 h Què t’emportes? Petits esforços per a grans resultats.

 

Acreditació