Vés al contingut

Lideratge àgil: Management 3.0. Noves eines per facilitar l’autonomia dels equips i canviar la cultura

Característiques del curs

Adreçat a

Comandaments
Modalitats
Presencial
Hores
8h
Formació relacionada

Actualment no hi ha cap edició programada d'aquest curs.

Si vols rebre informació quan publiquem una nova edició, deixa’ns el teu contacte.
Presentació

Aquesta sessió presencial es va realitzar dins el marc de l'Update Directiu, edició 2024. Pot ser realitzada com a formació única. Si hi tens interès, pregunta sobre les actualitzacions de docència i metodologia i quines novetats et podem suggerir. 

Líders_Àgils_Update_Directiu_2024.jpg

L’entorn és canviant i l’evolució és cada cop més ràpida. Entre els factors que caracteritzen aquest moment, el relleu generacional és un potent component. 

El context aconsella aturar-se per reflexionar sobre el pes de les competències directives que cal potenciar en un entorn de col·laboració

Essent així, el mòdul, partint de la dimensió personal, s’orienta cap a la dimensió social i d’equips: treballarem metodologies innovadores que s’adaptin als nous perfils que donen ànima a les nostres organitzacions.

Objectius d'aprenentatge
  • Presentar i debatre sobre les principals competències directives que apliquen en l'actualitat.
  • Reflexionar sobre com els entorns canviants i la gestió de persones requereixen una nova manera d’enfocar els projectes.
  • Proporcionar una visió general dels conceptes claus en agile mindset.
  • Compartir diferents eines pràctiques de Management 3.0 per millorar el lideratge i la col·laboració.

 

Contingut
Hora Contingut
08.30 h a 09.00 h Cafè de Benvinguda i Networking.
09.00 h a 10.30 h L’ofici de comandament: mirem-nos al mirall.
10.30 h a 11.00 h Pausa.
11.00 h a 12.30 h Com abordar la complexitat: agile mindset.
12.30 h a 13.30 h Eines de Management 3.0 per treballar amb equips. Motivació.
13.30 h a 14.30 h Dinar i networking.
14.30 h a 15.00 h Empoderar i delegar des del Management 3.0.
15:00 h a 16:30 h Què t’emportes? Pla d'acció directiva. Retrospectiva i accions.

 

Acreditació