Vés al contingut

Pacients: Del que passa al que importa

Característiques del curs

Adreçat a

Comandaments
Professionals no assistencials
Professionals que lideren projectes de qualitat, Professionals interessats en la qualitat, millora continua i seguretat dels pacients, Responsables i membres de comissions de qualitat i seguretat del pacient
Modalitats
Presencial
Hores
6h
  • 1a edició 21/01/2025
  • 2a edició 22/01/2025

*Cafè de benvinguda per les persones matineres a les 8.30 h. La sessió s'iniciarà a les 9.00 h i finalitzarà a les 14.30 h.

Preu

160 €

Competències
Tècnica
Formació relacionada

Actualment no hi ha cap edició oberta d'aquest curs.

Si vols rebre informació quan publiquem una nova edició, deixa’ns el teu contacte.

Edicions actuals

  • 160.00 €

    Si et vols inscriure al curs com a professional particular pots tramitar la compra directament. Si vols tramitar la compra a través de la teva organització, posa’t en contacte amb els responsables de formació del teu centre. Detalls a “Més info".
    Lloc
    Unió Consorci Formació, Barcelona
    Modalitat
    Presencial
    Idioma/es
    Català
Presentació
sessio4-pacient-uqualitat.jpg

La quarta sessió de l'Update de Qualitat Assistencial estarà coordinada per Hortensia Aguado i porta com a títol “Pacients: Del que passa al que importa”. En aquesta sessió reflexionarem sobre l'estat de la qüestió i els models i les eines d'anàlisi de la veu dels i les pacients. 

En una taula rodona d'experiències, aprendrem de la visió dels i les pacients, dels i les professionals i de les persones que porten la gestió. 

Totes aquestes experiències ens serviran per reflexionar sobre on anem i què fan altres empreses de serveis tant d'àmbit públic com privat.

 

Objectius d'aprenentatge
  • Generar impuls de la qualitat a les institucions assistencials.
  • Proporcionar un espai de debat obert i temes de novetat.
  • Facilitar que els professionals assistencials tinguin més coneixement, comprensió i adherència cap a la gestió.
  • Fomentar una cultura de millora contínua de la qualitat i la seguretat dels pacients.
 
Contingut

*Cafè de benvinguda per les persones matineres a les 8.30 h. La sessió s'iniciarà a les 9.00 h i finalitzarà a les 14.30 h.8.30-9.00 h: Benvinguda.

9:00–11:00 h D'on venim:

  • Estat de la qüestió: Els models i les eines d'anàlisi de la veu del pacient. PREM's i PROM's
  • Revisió internacional 
  • Quins estem utilitzant aquí i ara: Altres eines complementàries?

11.00-11.30 h Descans 
 
11.30-12.45 h On som: Taula rodona d'experiències. 

  • La visió dels pacients: que pensen dels PREM's i PROM's utilitzats en els diferents àmbits d'atenció i problemes de salut. 
  • La visió dels professionals: confien en la informació? És útil?  
  • La visió dels gestors: implantació d'accions de millora de l'experiència de pacient a partir de PREM's i PROM's a les organitzacions sanitàries. 
     

12:45- 14:15 h Cap on anem i que fan altres empreses de serveis:  

Hi ha model/models d'èxit?

  • Públic/Privat 
  • Patronals  
  • Experiència d'un altre sector 

14:15-14:45 h Síntesi.

 

Metodologia

El programa consta de 7 sessions mensuals de 6 hores. Totes se celebraran a les instal·lacions d'UCF en horari de 08:30 a 14:30 h entre els mesos d'octubre del 2024 i fins a l'abril del 2025. Les jornades comptaran amb experts de dins i fora del sector.

 

El programa compta amb l'aval científic de

Amb la col·laboració de

logo ICS