Vés al contingut

La qualitat relacional millora la qualitat assistencial? Què diuen els que diuen que sí

Característiques del curs

Adreçat a

Comandaments
Professionals no assistencials
Professionals que lideren projectes de qualitat, Professionals interessats en la qualitat, millora continua i seguretat dels pacients, Responsables i membres de comissions de qualitat i seguretat del pacient
Modalitats
Presencial
Hores
6h
  • 1a edició 04/03/2025
  • 2a edició 06/03/2025

*Cafè de benvinguda per les persones matineres a les 8.30 h. La sessió s'iniciarà a les 9.00 h i finalitzarà a les 14.30 h.

Preu

160 €

Competències
Tècnica
Formació relacionada

Actualment no hi ha cap edició oberta d'aquest curs.

Si vols rebre informació quan publiquem una nova edició, deixa’ns el teu contacte.

Edicions actuals

  • 160.00 €

    Si et vols inscriure al curs com a professional particular pots tramitar la compra directament. Si vols tramitar la compra a través de la teva organització, posa’t en contacte amb els responsables de formació del teu centre. Detalls a “Més info".
    Lloc
    Unió Consorci Formació, Barcelona
    Modalitat
    Presencial
    Idioma/es
    Català
Presentació
sessio-6-qualitat-relacional-uqualitat.jpg

La sisena sessió de l'Update de Qualitat Assistencial, coordinada per David Campos, director de Salut Relacional i consultor de l'IR, s'anomena “La qualitat relacional millora la qualitat assistencial? Què diuen els que diuen que sí”. Volem conèixer els estils relacionals dels equips i dels seus i les seves professionals com el primer pas per establir una millora contínua dels seus models relacionals.

Acompanyarem a les i els participants a comprendre com es comporten els models relacionals en una organització sanitària, com millorar la qualitat de les relacions que es generen entre professionals i equips i la seva incidència directa en la qualitat assistencial.

 

Objectius d'aprenentatge
  • DEFINIM valors de la pràctica clínica/qualitat assistencial a monitorar. Conductes habituals que donen consistència al valor.
  • IDENTIFIQUEM el grau de consecució i intensitat en el moment present de cadascuna de les conductes habituals.
  • PROPOSAREM un model relacional amb les conductes actuals identificades i fer el seguiment de la seva aplicació.

 

Contingut

*Cafè de benvinguda per les persones matineres a les 8.30 h. La sessió s'iniciarà a les 9.00 h i finalitzarà a les 14.30 h.

  • 8.30-9.00: Benvinguda
  • 9.00–10.30: Valors de la pràctica clínica—qualitat assistencial
  • 10.30-11.00: Comportaments que sostenen o debiliten.
  • 11.00-11.30: Parem una estona
  • 11.30-12.30: Intensitat dels comportaments a l’organització.
  • 12.30-14.00: Models relacionals a les organitzacions sanitàries.
  • 14.00-14.30: Que m'emporto? Identificar el model relacional de la meva organització.

 

Metodologia

El programa consta de 7 sessions mensuals de 6 hores. Totes se celebraran a les instal·lacions d'UCF en horari de 08.30 a 14.30 h entre els mesos d'octubre de 2024 i fins a l’abril de 2025. Les jornades comptaran amb experts de dins i fora del sector.

 

El programa compta amb l'aval científic de

Amb la col·laboració de

logo ICS